Saturday, November 6, 2010

Nancy Ajram batal konsert di Abu Dhabi

 Nancy Ajram
Nancy Ajram

Penyanyi Arab popular, Nancy Ajram dilaporkan membatalkan persembahan konsertnya sempena acara Formula 1 di Abu Dhabi yang dijadualkan minggu depan, selepas media Arab menyiarkan dakwaan artis itu sedang hamil.

Penarikan diri beliau daripada persembahan terbabit mengecewakan ramai peminatnya di Emiriah Arab Bersatu itu walaupun pihak penganjur dilaporkan menggantikan tempatnya dengan penyanyi Haifa Wehbe.

Penganjur, Flash Entertainment dalam satu kenyataan media berkata Nancy tidak akan membuat persembahan ‘Beats on the Beach’ yang berlangsung 12 November ini sempena Formula 1.

“Nancy amat gembira untuk membuat persembahan di hadapan ribuan peminat di Abu Dhabi, tetapi disebabkan masalah peribadi yang tidak dapat dielakkan, beliau tidak mempunyai pilihan kecuali membatalkan persembahan yang dijadualkan sehingga 15 November,” kata kenyataan terbabit.

Flash berkata acara berkenaan bagaimanapun akan tetap diteruskan dengan penyanyi Haifa Wehbe.

Media Arab sebelum ini melaporkan Nancy sedang hamil anak keduanya. Satu notis melalui laman web penyanyi itu menunjukkan beliau akan membuat satu persembahan pada 20 November ini di Belanda.

Nancy yang berasal dari Lubnan menghabiskan masanya di Dubai tahun ini di mana albumnya terjual 30 juta unit di negara berkenaan.

Penyanyi itu dilaporkan menerima bayaran termahal iaitu kira-kira AS$80,000 (RM240,000) sejam ketika membuat persembahan di Mesir.


Sumber: Berita Harian

No comments:

Post a Comment